להתחבר למגילה: הכח להיות אסתר המלכה בעצמך

    חיה ספיר 1 Comment on להתחבר למגילה: הכח להיות אסתר המלכה בעצמך

    כמידי שבוע משוחחת רחל פסטג בתכנית "עניין משפחתי" עם היועצת והמטפלת מיכל כהן חי בסדרת שיחות בנושא זוגיות שנייה | השבוע הסבירה כהן חי בשיחה איך אנו יכולות לקבל כוח והשראה להתמודדוית שלנו מאסתר המלכה | האזינו

    21:11
    07.05.24
    אבי מימרן No Comments on השר אמסלם: "בתקשורת אני מתעדכן יותר מאשר בקבינט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי יום ראשון משוחחת רחל פסטג בתכנית "עניין משפחתי" עם מיכל כהן חי היועצת והמטפלת והיועצת מיכל כהן חי, במסגרת סדרת שיחות העוסקות בנושא זוגיות שנייה.

    פסטג פתחה את השיחה: "לכל אחת מאתנו יש מה לשפר, גם אם את בזוגיות ראשונה שבעזרת השם תמשיך עד 120, וגם אלה שנמצאות כבר בזוגיות שנייה, או לאלה שעדיין לא בזוגיות שנייה וחוששות. השבוע נדבר על להיות מלכת אסתר במציאות המאתגרת של פרק ב'" אמרה פסטג.

    כהן חי הרחיבה בהסבר: "להיות מלכת אסתר זה סוג של נוכחות שכל אישה צריכה, לא רק אישה שהיא בפרק ב'. הסוד של הזמן היהודי זה שהוא חוזר על עצמו כל שנה מחדש, והיכולת שלנו להתחבר לזמן ולקבל את הכוח שלו זה מה שאנו צריכות לעשות בודאי שאנו צריכות כוח להתמודדות כמו למשל בפרק ב'" הסבירה כהן חי.

    האזינו לשיחה המלאה:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נהנית מאד להקשיב בכל שבוע! דברי חוכמה שנשמעים בנחת וזו ממש טעימה שהייתי שמחה לקבל ממנה עוד. בתי נשואה נישואים שניים ובעקבות התוכנית אנחנו משוחחות יותר על נושאים שבעבר נמנענו מהם. גם אני לומדת ומיישמת. ישר כח למנחה היקרה וליועצת ! חיה